tirsdag 11. mars 2014

Sola skinner og lykke i hjertet !





Jeg er virkelig helt avhengig av sol, varme og vite at årstiden drar seg mot april hihihih.......





Hodet mitt bobler over snart av gode ideer om nye ting som kanskje skal settes ut i verden, og ideer som en rett og slett bare skal ha som drømmer !


I går mandag, hadde jeg et stort årsmøte her, og nå kjenner jeg meg så rutinert og erfaren at jeg til og med tok med meg min kjære mann på lunsj samme dagen :)


Rutiner er godt, og nå begynner jeg å få god oversikt over alt, love it...


Forespørslene strømmer inn også, og jeg kan virkelig ikke gjøre annet enn å smile og være takknemlig for det.


Tenke seg til at i juni har vi 2 års jubileum jippi...............................det skal feires,
men vår egen bryllupsdag, den glemmes hahahahahaha......................




Hudpleiekvelder er blitt poppis, og nå kommer de tilbake med flere venninner, tenke seg til :)


Det er vist noe de må like her på farmen skjønner jeg ;)




Kanskje du kunne tenke deg en egen kveld med 1 venninne eller 4, å komme hit, kose dere sammen med mat, drikke, prat, få behandlinger og bare nyte fred og ro, bort fra unger, mann, dyr, telefoner, facebook ?


Det kan du hos meg vet du ;)




Helgen blir hvilehelg, eller blir den det ? har vel egentlig ikke tid til det vel ;)


1000000000 klæmmer fra Lenamor gardskjerringa, slakter, hudpleier, og og og og og og....hihihihi allsidig ? tja, hva tenker du ?






Blir kjempeglad for kommentarer, for av 9300 visninger er det lite fra dere hehehehe.........


Send meg en hilsen da ???? plitty please !




Ønsker dere en glad dag, det skal jeg ha.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar