onsdag 20. august 2014

Stillheten senker seg !


Først vil jeg bare si hipp hipp hurra for mammaen min som har bursdag i dag :)
Her er mini og mamma i sommer da vi var hos de på ferieturbesøk i Tønsberg :)

Fin dag :)



Etter denne sommeren har det gjort godt å lande litt med begge bena godt i sofaen innimellom igjen.
Ja ikke fordi tv programmene er så fryktelig spennende, men å bare kunne stirre i retning av noe som beveger seg, og man kan sitte i ro, uten å snakke, er ganske godt.

Sønnen min har igjen inntatt skole og fotballtreninger, så at hverdagen igjen banket på og krevde igjen rutiner, matpakke, organisering har vært, egentlig ganske deilig ;)

Jeg har selvsagt ikke klart å sitte stille for lenge heller, kun i den tiden jeg trengte for å lese ut 3 stk 50 Shadows Of Grey med selveste Mr.Christian Grey og Anastasia Steel :) tok meg ca 10 dager vel ;)



For da ble hengekøya så flittig benyttet, med rødvin og solnedgang, og en Lenamor som ikke var tilsnakkanes, at den gikk istykker, revnet rett og slett hahahahaha...................Jeg MÅ ha ny skjønner jeg :(

Godt å drømme seg litt bort i blant da, man trenger det !

Jeg er i gang igjen med Opstad Gårds SPA, og har fått vasket ut og ommøblert rommet, klart for kunder som vil oppleve en litt annerledes SPA.

For det er dette som er min luksus, det å ha tiden og energien til å kunne dele opp året med alle disse forskjellige tilbudene.

Alt til sin tid ikke sant ? det stemmer jo det, tiden er klok og vet akkurat når det er rett......................ikke mer enn det !

Nå har jeg ommøblert i spisestuen, og satt inn en sofagruppe til, og fjernet et soverom i huset, for å gjøre plass til stue og kafe virksomheten min fremover.

Malekosten skal også frem igjen, kanskje allerede denne uken, det er dører som trenger maling, listverk og gulv, ja akkurat nok til at en har noe å holde på med denne måneden også hahahahah.................

Vet du, dette med tid, det er egentlig akkurat hva du gjør det til selv, jeg kan ikke utstå å høre på klaging om tiden tiden tiden hele tiden ......................velg bort noe annet da !!!! sett av tid til å være sammen, ikke mas ivei på ALT !!!!!

Forresten, jeg hadde en her  idag som justerte på chakraene mine, DET var rare greier det, jeg kjente underveis hvor det ble jobbet ????? hmmmmm
Det handler om balanse i kroppen.

Jeg har jo dette her med varme hender og er rimelig mottagelig for la meg si det sånn med besøk fra den andre siden ;)
Han bekreftet at joda de to på hver side av meg de var der de, og med 1 som er positiv og 1 som er litt mindre positiv, ja da blir det litt slitsomt å være meg, itillegg til ADHD hode ;)
For du som jeg har jobbet i sommer med dette, og jeg kan ikke uttrykke hvor glad jeg er for at alt har gått så bra som det har gjort :)

Nå er Opstad noen spøkelser færre, men vi har beholdt de to søte i huset da, for de er mitt selskap om dagene kveldene når jeg holde på der.

Jeg hadde en veldig koselig prat med en nabo i dag, og hun er en herlig støtte og vi kan snakke om alt :)
Hun mente at jeg burde kalle kafeen min for Overskuddskafeen :)
Det er så perfekt navn, for det er jo akkurat det den er, det er når jeg Lenamor har litt overskudd, lyst til å møte på dere som liker gården, oss raringene som bor her, og maten vi serverer, det er virkelig et godt påfyll av glad energi det :)
Og glad energi, du er ALLTID hjertelig velkommen også utenom åpningstiden.

Så derfor blir det kafehelger i blant nå fremover på gården, med masse julekos og julehus med nissen på besøk fra midten av november tenker jeg.



Nei, nå får jeg vel sette meg ned og se på regnskap, og for en fryd.................................not !!!!!
Det er vel det verste jeg kan tenke meg av alt jeg kan gjøre med tiden min, men opp og hopp mor, det hører til........................

Hyggelig at dere leser innleggene mine, jeg blir ganske glad å se at besøkstallene stiger så mye nå :)

Sees vi på kafeen enten 30 eller 31 august eller ?
Fra kl 11.00-16.00 begge dagene, velkommen til oss :)



Hilsen Lenamor glad, lett og mett ;)







4 kommentarer:

  1. Det var et fantastisk fint navn :) Kjempeidé:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for det :) godt med innspill fra naboen i blant :)
      Ha overskudd og få overskudd = perfekt kombinasjon og alle vinner hihihihi :)
      Velkommen innom du også om det passer da vel, hilsen lena

      Slett
  2. Hei på deg! Jeg sitter her på lørdag morgen etter en kveld fullstappet av herlige damer, god mat, stemning og masse inspirasjon! FOR en fin kveld Mina laget for oss i går. Jeg fant bloggen din etter at du snakket om den i går og ble nå sittende her å lese. Et sprudlende kvinnemenneske er du! Full av liv og røre, hehe.. jeg kommer til å se for meg deg med saksen i hånden, på badet til Mina, i all ettertid. Ble resultatet foreviget noen sted? Veldig koselig å bli kjent med deg! Fikk veldig lyst til å besøke overskuddskafeèn din når det nærmer seg jul og se på den herlige gården din :) klem fra Signe!

    SvarSlett
  3. Hei på deg :)
    Så morsomt at du tok turen innom her da :)
    Ja det var virkelig en fin fin kveld som jeg tro mange av oss trengte å oppleve sammen. Ja sprudlende gal og glad ;) saks er obilgatorisk fra nå skjønner jeg hahahahaha, en vet jo tydeligvis aldri når en mulighet byr seg for en festklipp hihihih........
    Kom gjerne på overskuddskafeen vår med masse glad energi og god mat til helgen :)

    Hilsen Lenamor i farta :)

    SvarSlett