søndag 25. januar 2015

Roterommet ble nytt !


I vårt hus er det mange rom, ja så mange rom at dette rommet, det ble ikke brukt inntil juni 2014, og vi flyttet inn i mai 2010.




Så da har man relativt god plass rundt om.

Rommet var fylt opp med nydelige gamle møbler, som nå er plasser rundt om i huset vårt.

Men siden vi ventet leieboere som skulle bo hos oss, måtte dette rommet pusses opp.

Og med en travel bryllups sesong som ventet, var det ingen tid å miste vinteren ifjor.
Ja det er så lenge siden faktisk.

Har ikke hatt tid til å skrive om dette før nå hahahahahaha.................................................

Med høyt under taket, og 2 store vinduer, lå alt til rette for at dette rommet ville bli kjempefint når det var ferdig.



Men veie dit var lang, og tung, tung fordi olsebanden ikke kunne hjelpe oss med å åpne eller flytte verdens tyngste safe.


Men med stahet og litt ekstra mye stahet, klarte mannen min og jeg å flytte denne satans tunge saken ut av huset.

Å skrape rent gulvet for lim og gammel filt, var en DRITT JOBB :(




Så var det klart for å rive tørt vinylbelegg, mugg, takpapp og mer til..........................................




Gips i tak og på vegger, og nytt gulv kom opp på rekordfart.









Matthias min kjekke mann i full sving !


Å gipse taket går lett som en plett, når man er to og bruker slike hjelpemidler.


Litt sparkling, og pussing og voila.

Maling, jada, jeg malte ivei med STOR iver NÅR DET VAR KLART.

Brystningen har vi valgt å beholde, da den er svært gammel.



Her står jeg og tenker på at, åhhhhhhhh nå kunne vi vel vært ferdige, så jeg kunne pynte og vaske.

Det er jo det som er mest morsomt vel ?

Vel vel, vi ble ferdig AKKURAT i tide til å la leieboerene flytte inn, vi hadde selvsagt tatt feil av datoen, og trodde at vi hadde 1 ekstra dag, nei.................................................malingen var vel akkurat tørket hahahahahaha


Nå har de bodd der i ca 7 måneder, og har flyttet ut.

Og DA vet dere, da tok jeg Opstad Gårds SPAet mitt inn i vårt hus, og nå er det et FANTASTISK vakkert rom, som dufter av oljer og kremer.



I stua ligger det en katt eller 3 foran peisen, og atmosfæren er rolig og musikken spiller havbrus og rolige toner som gjør deg litt ekstra avslappet.




Å pynte og lage det koselig, DET er noe jeg ELSKER :)

Håper mine fremtidige kunder vil kose seg like mye som jeg gjør i dette rommet.




Jeg har et supertilbud på Long Time Liner og eyeliner oppe og nede inkl. etterfylling innen 3 mnd til KUN kr 3000,- (3500,- )


Her er jeg med nytatovert ansikt, munn, eyeliner, og bryn.


SÅ enkel hverdag, litt mascara og lipgloss og ferdig.

En enklere hverdag, ja HVEM ønsker vel ikke det ?


Vil DU komme på time, bare ta kontakt med meg på mobil 95 24 73 69, hilsen Lenamor

Lykken er å ta rom for rom, og gjøre de til dine egne, og nå har vi på en måte litt sommerferie, og rydder og ordner, tar regnskap og sender ut kontrakter på alle bryllup vi har for 2015 og allerede 2016.

Glade tider altså :)

Nå er vi i full gang med nye spennede planer for fremtiden her på gården, og det får dere høre mer om senere.

Hei då !

2 kommentarer:

  1. finfint rom :) kan gjerne ta en ryggbehandling snart jeg kjenner jeg.. ;)

    SvarSlett
  2. Bare å komme på besøk det :) du hjelper meg, jeg hjelper deg :)

    SvarSlett