fredag 15. november 2013

Deilige freddan igjen jo :)

Åhhhhhh som jeg elsker fredager dere :)
Martin sønnen min våknet tidlig opp smilende som en sol og sa, skal vi dra nå ????
Skolen har stengt i dag, og da holder SFO åpen, rart det der dere, å være på skolen men bare leke og kose seg :)

Vi dro med Grusomme meg 2 i baggen, og en stk glad sønn, DET er godt det !

Vel levert der, dro jeg hjem for å fortsette med juleforberedelser til messen 24. november, nå går tiden fort til neste søndag, puh........................

Jeg lager laminerte lyslykter av gamle bilder fra Opstad, og jammen solgte jeg 3 stk i går på kundekvelden :) da var jeg rimelig stolt skal jeg innrømme, at noen syntes at de var fine, dette var bare en impuls, jeg prøvde meg bare litt frem, og voila, de ble fine jo :)

Her ser dere en type, i dag har jeg laget flere nye og noen så store som A4, blir jo som en koselig lampe disse her.


Kundekvelden i går, det var koselig det :) var planlagt å være ferdig kl 20.00, kl 21.45 gikk jeg inn til meg selv hahahahaha............................
Sminket og pratet og tøyset og pratet mer.................

Tenkte jeg skulle ta frem symaskinen i helgen og sy meg en ny julekjole som jeg kan ha på meg på julemessen også :)
Er morsomt å sy, spesielt med ull, lett som en plett :)

Så har nissen ymtet frempå at han er klar for konemor og familie, så da har jeg lovet han å skrive en kontaktannonse så kanskje han finner lykken på messen også hihihih....................Kanskje neste år er det en liten familie på 3 der inne på stabburet ? det hadde vært koselig det dere ;)

I dag kommer det et koselig par som skal ha en omvisning på gården for mulig bryllupsfeiring her neste år, og det er utrolig hvor mye respons vi har på akkurat bryllup her på farmen dere !

Har faktisk lovet meg selv at neste sesong skal jeg ha mange til å hjelpe til med å servere og annet, for dette er tungt arbeid og når man er litt perfeksjonist blir det nesten for mye iblant !

Jeg bestilte masse grøt i dag også, så det burde rekke til alle besøkende :) Så da begynner maten å falle på plass til dagen !

I kveld blir det av alle ting Toro lasagne, jeg orker ikke lage fra bunnen av, og da blir det lettvint løsning med hvitløksbaguetter og salat til, og film kanskje :)

Så folkens, goooooood fredag da, hilsen littantydningtilmigrenevondtihodet Lenamor på farmen i Vang.

Og et tøysebilde til dere, ting er ikke alltid slik de ser ut til å være hahahah :)

















Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar