mandag 18. november 2013

Ny steamer på kjøkkenet i hovedhuset, og generelle tanker om alt og INGENTING !

Mandag er ofte en dag en kunne klart seg uten iblant ;)
Men jeg skulle da ikke la den tanken få gro fast i hodet mitt uten engang å PRØVE å få dette til å bli en super dag nei heheheh.......

Martin kom inn til oss på natten, HERLIG ;) BEN OG ARMER i full galopp !

Vekkeklokka til Matthias som ALLTID ringer 4 ganger før han rekker å skru den av hahahaha............!
Takk og lov for ørepropper, jeg har kjøpt ørepropper for hele min tid på denne kloden tror jeg hihihih...................billig jo på Byggmax, 2 kr brettet dere, så nå vet dere kanskje hva som venter i julegaver fremover hohohohohoh.........UTSOLGT !

Neida, tilbake til mandags"gleden" da, gikk så herlig lett som en plett og levere på skolen i dag, ELSKER sånne kos og klem og vinke morgener, ikke sånne nei slutt a mamma, det er flaut, og hadet, mumlende mens han går ivei heheheh..............ja ja jeg kan vel saktens være sånn selv jeg, og man kan vel ikke forvente all verden når ikke guttungen ville ha frokost engang !

Helgen har vært så fin atte, vi har holdt på vei, alle som en, 4 bente ? som 2 beinte, ???????
Men her er jeg, ventende på rørleggern som skal koble på vann til steameren til kjøkkenet jippi :)

I morgen kommer elektrikeren, og da folkens, da kan jeg vaske opp skikkelig igjen :) små gleder over hverdagsting, åhhhhh neidu................VELDIG STORE GLEDER !

 Her er et gammelt bilde av kjøkkenet fra ifor, og nå, "litt" forskjell :)

I dag lagde jeg kafemeny til julemessen, og vurderer å lage min "verdenskjente" i Vang i hvert fall hahahahah suppe med hjemmebakt brød til, elsker å lage supper og bake brød, kom å smak selv da vel ;)

 Men vi får sjå, det blir myyyyyye grøt også, kanskje det ikke er nødvendig med masse mere mat tilbud ?

Har laget nye typer lyslykter med vintage bilder av søte barn på norgesglass i dag, ble kjempefine dere :)
Så begynner kommoden min i entreen å bli full av alskans gode tilbud på gavekort på hudpleie, tatovering o.s.v..................dropper fudgen og karamellene, de spiser vi selv ;)Og så har vi også fått enda et julebord booket også, å hei hvor det går...........................nå blir det MASSE gøyal matlaging på a mor, les meg alltså ;) fremover, æ glær mæ !














Her er et bilde fra et annet selskap i sommer i ballsalen, hahaha ballsal faktisk, den er så fiiiiin, tro Matthias og jeg må invitere til nyttårsball jeg :) det hadde vært noe det.............ahhhhhhhhhhhhhhhh i stor ballkjole med massssssse tyll............å jada, det må vi ;)


Tenkte jeg skulle prøve meg på et kar ?bad eller karrbad ? i dag med mitt hjemmelagde badesalt jeg har skrevet om tidligere, bare for å være helt helt sikker på at det er bra nok ;)

Så med dette informative innlegget i "dagboka" mi, sier jeg hei hei.................talas ved anledning.
P.s livet er ikke rosenrødt hele j.....tida altså hahahaha.................innimellom er det forferdelig trist og veldig kjedelig å være husmor, vertinne, mamma, kone og Lena på Opstad !
Men så kjem sola, og da er det bare herrrrrrrrrrrrrrrrrrrrlig igjen :)


LENA

Kjør alltid med airbag dere ;)





2 kommentarer:

  1. Hei energibunten Lena! :) Nyttårsball høres bra ut, flott anledning for fine kjoler! :D

    så bra dere har fått enda en booking! Her går det på hvilebluss, har dratt på meg en skikkelig forkjølelse.. :/

    SvarSlett
  2. Hei gårdsjenta :)
    Ja det hadde vært moro med ball ikke sant :)
    Ja her går det unna om dagene, og i dag har jeg sendt ut 2 nye bryllups tilbud for neste år, tvi tvi :)
    Slapp av med hvilebluss du, det er nok kroppen som har "hjulpet" til litt for at du også skal ta livet litt med ro hihihihih, god bedring, klem fra meg

    SvarSlett