søndag 26. januar 2014

Gårdsjenta på Imset Gård sin anbefaling !



Min gode venninne May-Elin eller Gårdsjenta på Imset Gård skrev noen snille ord om bloggen min ved oppstart,
og det satte i gang ALT for visningstallene for bloggen min :)
 
 
Tusen takk Maya, klem fra Lenamor borti veien !
 


I dag vil jeg anbefale en blogg !

Men, her er det så mye, mye mer enn en blogg!





Bloggen er veldig ny oppstartet, 
og bloggerinnen blogger om Livet på Opstad.
Lena er ei dame med utrolig mye kreativitet og energi!
 




 Hu driver gjestegård,
hudpleie, kafe og julemarked.

Jeg syns jeg har nok med ett stort hus,
men Lena har to og boltre seg i,
og desto mer jobb.




 Dette er jo et venterom til en hudpleiesalong du ikke ser så ofte.
utrolig mye sjel og sjarm i dette huset,
som de bruker som selskapslokale og til hudpleien.




Jeg har vært her og fått behanfling,
helt heaven! 
Og i tillegg, etter behandligen,
når Lena sier at nå kan du slappe av litt,
ja så kan du virkelig det.
For det står ikke noen og tripper i gangen og skal inn rett etter deg. 
 


 Sommerstid kan man jo gå ut i hagen og ta et glass kald eplemost etterpå.
Senke skuldrene helt, 
og bare slappe av :)
Anbefales å ta en tur hit!
Hu lager også egne jentekvelder,
med overnatting, mat og kos :)





Jeg får fryktelig lyst på dam med fontene.. ;)

Hvis du har lyst til å se mer av alt det Lena finner på,
så titt inn her : Opstadlivet!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar