torsdag 4. september 2014

Jentekveld på Opstad !



Herlig kveld med 2jinter!


Vi får besøk av 2jinter fra Nes i Hedmark, som livlig forteller om sin reise som kjoleskapere av gamle lusekofter, strikkegensere og mer blandet sammen med dyktighet og masse kreativitet.

Vær også med i trekningen om å vinne 1 SPAbehandling, som trekkes samme kveld !

Bli med den 23. oktober kl 18.00 til kl 21.30.
Det blir mulig å prøve de på også, og kanskje kjøper du deg en med hjem !

Program:
Vertinnens høstsuppe og brød
Kaffe eller te
Kake

Kr 295,- pr billett.
Mineralvann og eplejuice kan kjøpes utenom.


Vi spiser, lytter, prøver kjoler, ler og nyter tid sammen med andre glade damer.
En fin kveld med lun atmosfære i hovedhuset med god plass til dere alle.

KONKURRANSE !

Jeg gir bort en gave til 1 heldig gjest.

Meld deg på foredraget, og vær med i trekningen av en ekte skjemme seg selv bort gårdsspa behandling til en verdi av kr 1050,- som inkluderer:

-Deilig og oppløsende ryggmassasje som får deg til å virkelig slappe av, deretter full hudpleie med peeling,damp,utklemming av urenheter, farving av bryn og vipper tilpasset dine farver,forming av bryn,ansiktsmassasje, skulder og nakke massasje, og mens masken virker masserer jeg armer og hender mens masken virker. Avslutter med en god ansiktkrem.

Vertinnen serverer deg noe å drikke, og etter en slik behandling er du god og avslappet i kroppen.


Varme i sengen, lun avslappende musikk, varme hender og ren luksus, ja det er virkelig godt å bli skjemt bort, Din Egen SPAdag fortjener du :)

Trekningen forutsetter et minimums antall på 30 solgte billetter.
Vinnerens navn blir offentliggjort på vår facebookside også.
Plass til 40 stk.
Billett bestilles til lena@opstadgjestegard.no


Det er dette som er så gøy med jobben min dere, det å kunne gjøre så mye forskjellig hele året, det å ikke bare jobbe med selskap og bryllup.

Sånn holder jeg meg gående på en fin måte som fungerer veldig fint for akkurat meg og mitt hode :)
Ja et ADHDhode må ha kontroll, men også dager som ikke det samme skjer hver dag....
Men allikevel elsker jeg mine rutiner i mitt privatliv, så man er jo sammensatt. 
Enkel ukomplisert pleier jeg å kalle meg selv hihihi.......

Velkommen til en koselig aften på farmen, hilsen Lenamor

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar