fredag 7. mars 2014

Opstad Gårdshudpleie & SPA

 
 
Min herlige energihobby på gården !
 
 
Med varme hender som gir healing og ro i kropp og sjel,
opplever jeg mine kunder som overrasket når jeg går i gang med behandlingen.
 
 
 
 

Det er noe ekstra som skjer ved en massasje
når man har varme hender, og jeg anbefaler alle å prøve !
 
 
 
 

Jeg har jo mange jern i ilden,
og da vi bodde i Oslo drev jeg Figur Hudpleie, noen jeg elsket å holde på med.
 

Men da vi flyttet hit til Vang, ble det liksom ikke til at det ble noe jeg holdt på med p.g.a all oppussingen.
 
Helt til nå :)
 
LYKKEN er å glede andre !
 
 Min sønn er en ivrig kunde og bestiller seg massasje både titt og ofte hihihih ..............



 
Jeg ELSKER å drive med hudpleie


 

Massasje, tatovere makeup tatoveringer, sminke,




hår, klær og gi folk en bli ny opplevelse !
 
 

 
Vi har jo brukt lang tid på å pusse opp hovedhuset, og også dette rommet som salongen holder til i.
 
 
Her er et bilde av rommet før vi begynte !
 
 
 
 
 
 
Dette var visst et stort rom fra begynnelsen, så ble det delt opp, og nå har vi valgt å stenge døren for å ha to separate rom.
 
 
 
 
 Det ble malt og slipt gulv, og resultatet ble et lyst og koselig rom for mine kunder !

 
Og voila, ferdig til kundebesøk !


 
 
 
 
Nå spiller jeg lun bakgrunnsmusikk, det er varmt og god både i rommet og i sengen.
Stearinlysene gir en god atmosfære og skaper ro.
 
 
På Opstad Gårdshudpleie og SPA er det bare godt å være !
 
 
 

Om sommeren står fontenen på og da er det mulig å sitte litt ute, og kose seg med noe forfriskende å drikke, kanskje en god bok, litt musikk og bare nyte livet !



 
 
Velkommen til en annerledes SPA opplevelse midt i kornåkern i Vang, hilsen Lenamor
 
 
Neste år blir det investert i et massasjebad utendørs med utsikt mot åkeren,
vakker solnedgang, utedusj, servering av frisk frukt,
 sprudlevann og bare nyte roen og livet !
 

Her bak planlegger og drømmer jeg om et bade og kose seg område !
 
 
Så det er bare å glede seg om man drømmer om en tur bort fra hverdagslivet kjas og mas, om det er for en kveld, et døgn eller en helg, lager jeg en pakke som passer akkurat dine drømmer
 
 Passer for enkeltperson, 2 venninner, venninnegjeng, utdrikningslag ! 
Velkommen til deg !

4 kommentarer:

  1. Takk for det, og det samme til deg, hilsen Lenamor

    SvarSlett
  2. Kjære Lena.

    Ja, det er lett å la seg friste! SPA er jo virkelig noe man ønsker seg. Og når man kan nyte det slik det er presentert hos deg, er må det jo være utmerket.
    En skikkelig gobit!
    Ha en fin helg! Her skinner sola i dag, snakk om vårfølelse ;-)

    Klem fra Anne- Britt :-)

    SvarSlett
  3. Så koselig med sola og at den varmer så godt nå :) Ja jeg liker å tro at gjestene våres koselig seg litt ekstra når de er her på SPAbehandlinger og alt det andre vi kan tilby de. Kos deg i herlig vårsola, når den er innom på besøk, hilsen Lena

    SvarSlett