tirsdag 29. juli 2014

Travel sommer på Opstad !

Hei på dere alle sammen :)

Jeg er fullstendig overrumplet over en sååå stor økt interesse for denne bloggen min om livet på farmen !!!!
Det går jo ikke i få visninger heller her inne ser jeg :) glad for det da :)))

Og jammen er det lenge siden jeg har skrevet her nå ser jeg :(

Som vertinne på en gjestegård, blir sommeren så hektisk at man innimellom ikke vet forskjellen på høyre eller venstre eller om g kommer foran k hahahaha....................vel vel jeg skal vel ikke skryte på meg for å være en racer på alfabetet hehehehehe................sånn er det for noen med denne ADHDen, meg ihvertfall....
Myyyyyyye jeg ikke kan, men da finner man andre løsninger og fikser det lett som en plett :)

Jeg har mye å fortelle dere, men det må jeg gjøre neste uke, denne uken er det nok et bryllup på gården, og det er masse mat som jeg skal lage til 79 gjester som skal ha 3 retters meny.

Men jeg er strålende fornøyd, livet er snilt og jeg er forelsket i den flotte mannen min, har hatt en fantastisk fin 14 dagers ferie, og Martin har det supert i sommerferien sin og vår nye familie på 4 har flyttet inn i huset vårt og vi er nå en storfamilie på 7.

Vel med katter og 4 kattunger som også er blitt født er vi 15 stk, vel med høner og hanefar nærmer vi oss 30, men de skal flytte til vestlandet og reiser i bobil på tur dit :)
Sånn er det i blant, man må innse at enkelte anskaffelser ikke får det stell og tid de fortjener, og da må man finne løsninger.

Jeg knertet 3 haner selv før kl 09.00 her en morgen også, etter å ha vasket klær, ryddet og tatt en dusj og kledd på meg kjole hahahahaha................ja jeg ler ikke av at hanene måtte ende livet, men av meg selv som stiller i kjole og slipperser og gjør kort prosess.

Sånn er livet på Opstad, den lille sjarmerende gården i vakre Vang på Hedmarken

Hilsen Lenamor solbrun og glad


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar