torsdag 16. oktober 2014

Vinterbryllup !


Hva er vel ikke mer romantisk enn et vinterbryllup ?

Vinteridyll på Opstad er pent.

Og er snøen kram nok, lager vi alltid snømenn i ekte menneske størrelse som sitter på benkene våres, og blir kledd opp i hatter og annet moro, litt skumle er de også, der de sitter på natten og kjeder seg ?



Og vi er så heldige å få lov til å være vertskap for akkurat det i desember på selveste Luciadagen.

Huset vil være julepyntet med juletre, pynt og julelukt, og musikk vil spilles i bakgrunnen for en fin atmosfære.



Dette er fra vår jul ifjor i vårt hus, men dette gir en pekepinn på julekosen som blir.

Inntunet vårt vil lyse opp med vakre lyslykter, som vil ta imot bryllupsgjestene ved ankomst.





Stuen i 1.etasje vil omgjøres til seremoni med hvite stoler, store gulvlysestaker og masse blomster.

Det blir en intim vielse med deres gjester, og jeg tror dette vil bli en svært personlig opplevelse.





I rommet bak vil seremonien være.

Etterpå serveres alle gjestene champagne, og skåler i gratulasjon til det nygifte paret.

Bryllupsmiddagen serveres i ballsalen, med lys i alle vinduer, flotte oppdekkede festbord og med blomsteroppsatser og levende lys vil rommet stråle av romantikk.




Stemningsfullt og magisk med bryllup, og om det skulle falle snø, vil jo dette skaper en ekstra flott ramme rundt den store dagen deres.

Festen vil fortsette etter middagen, og med våre 4 stuer og salen for dans og moro, vil denne kvelden bli en kveld å minnes fremover med smil om munnen.



Jeg gleder meg veldig, og det vet jeg brudeparet vårt gjør også.

Nå er jeg i full gang med Gårds SPAET mitt igjen, etter en hvilepause, da armen har vært veldig kranglete i lang stund.


Varm seng, lun musikk og varme hender som steller godt med huden din, ja det er godt det !

Din egen SPAdag fortjener DU.


Og makeup tatovering, ja det er også noen jeg er veldig glad i å drive med, og har gjort i mange år nå.
Så bare ta kontakt om dette er noe for deg.

Og det har jeg savnet kjente jeg idag da jeg hadde verdens søteste dame på benken, hun var et stort smil da hun var ferdig, og gav meg en god klem og smilte bredt.

Gleden er å glede andre, og det skal jo ikke så mye til for å klare akkurat det !

Nå skal jeg glede mine 2 gutter med middag, som blir hjemmelagde kjøttkaker i brun saus, poteter og erter, nam.........

Hverdagslykke på farmen oppi Hedmark !



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar