mandag 25. august 2014

Opstadkafe !


Og endelig er det overskudd til kafe igjen, og jeg må si jeg gleder meg masse !
Idag har jeg handlet på meg lange armer hahahahaha......................ja det blir tunge løft i blant.




Nå skal det bakes store luftige hveteboller og velduftende skillingsboller bakt med ekte meierismør.
Det blir deilige krydderbrød og loff, og hvilken suppe som skal serveres har jeg ikke helt klart å bli enig med meg selv om ennå.




Vi lager bugnende smørbrød med hjemmelaget majones, reker sitron og dill.
Store saftige karbonadesmørbrød med stekt løk, sylteagurk og annet grønt, med Lenamors hjemmebakte brød.




Forfriskninger er med, og det blir litt for alle.
Noen liker kaffe andre te, noen vil eplejuice, eller brus, og derfor litt for alle. Kanskje lager jeg iste ? 

Blir været dårlig, spiller det ingen rolle, vi har plass til opptil 70 gjester i hovedhuset, fordelt rundt om i huset.





Vi tenner i peisene, finner frem tøfler og kosetepper, spiller lun musikk og dere kan spise og koser dere.
Brettspill og tegnesaker for de som vil, og vi blir veldig glade for en tegning vi kan pynte opp med på veggen.


Er det fint vær, finner vi frem tepper og puter og serverer varme drikker, og selvsagt er blikkboksene på plass for treffsikker hender og vinneren får en karamell å kose seg med.

NÅR ?
Ta turen innom til helgen den 30. og 31. august.
Kl 11.00-16.00 begge dagene.
(Vi har bankterminal også)
Reserver gjerne et langbord om dere er flere enn 10 gjester som står og venter på dere 

KONKURRANSEN VÅR !
Vinn en kafelunsj for 1 person, eller boken En reise rundt Mjøsa.

Vi trekker en vinner på fredag, hvem blir det mon tro ?

For å delta må du gå inn på vår facebookside Opstad Gjestegård, og trykker liker og bli følger av siden vår, og legg igjen en kommentar om hva DU ønsker deg.
Bli med på konkurransen du med da vel :)

Vertskapet Figur gleder seg til å møte dere.


Så ta med familien og kom og hils på.

Velkommen til Opstad, med hjertevarme og en lun atmosfære i vakre Vang.
 
Håper å se deg her :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar