fredag 30. januar 2015

Gamle møbler med sjel !


Ahhhhhhhhhhhhhh !

Gamle møbler, DET har vi ihvertfall nok av på gården, og lykken er å tusle litt rundt i bygninger og finne flere slike ved ledige stunder.


Har en gammel tallerkenhylle i samme farge også, og et skap på ben.

Enda flere, sier mannen min hahahahahaha, ja sier jeg.............................

Og vente på at han skal komme hjem fra jobben, og hjelpe meg med å bære de over fra en bygning til en annen, DET har itte denne ADHDjenta tid til.

Alt før kl 09.00 er perfekt, da har jeg hele dagen til å gjøre andre ting hahahahaha...................

Da tar vi like så godt kjelken, setter skapet oppå, og drar av sted.

Og inn i huset, INGA PROBLEM.

Fillerye og armmuskler, MYE stahet, og VOILA, inn og på plass.

Tror jeg måtte vaske dette med 4 bøtter, før jeg var fornøyd med fargen på klutene, ja så møkkete var det.

Men for en skatt, dette skapet stod i "garasjen" i bubygningen vår fra 1600 tallet.

Og dette søte møbelet stor i 2.etasje i samme bygning.




Jeg elsker de.

Har 2 senger og en større kommode som hører til også, hadde vært gøy å få brukt de til noe senere.

Og sammen med litt moderne pynt, og en kandelaber blir det helt perfekt for meg ihvertfall.

Hva synes dere ?

Fine farger ikke sant ?

Og med hodelykten på, mitt favoritthjelpemiddel for å i det hele tatt se noe i mørten, oppdaget jeg et par treski med staver til, og selvsagt, det måtte bli med som pynt foran forgangen vår, for skitur, ALDRI i livet om jeg hadde prøvd, de veier mint 7 kilo hver hahahahahah........................god trim da, mente min eldste søster, ja lån dem du sier nå jeg.



Mars loppis !


Kom på loppis i bubygningen lørdag og søndag den 7-8 mars mellom kl 12.00-15.00 begge dagene da vel, masse å kjøpe for liten og stor, dog ikke så mye antikviteter denne gangen, men utstyr for gutt, interiør, utstyr og masse mer.
Pluss Opstadvaffel, kaffe og Braastad eplejuice.

Kun kontanter.

Vi trenger plassen for nytt firma, og må ha lagerplass.

Følg med !

God helg, fra a mor oppi Vang, Hedmarkens perle, uten ski på beina, ihvertfall itte dessa to !

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar