lørdag 24. januar 2015

Ny give away !


Sommeren nærmer seg, og vi har mange bryllup og spente bruder som skal endelig få være prinsesse for 1 dag.

Om da tenkte jeg at hvorfor ikke prøve å la en av våres bruder få muligheten til å vinne akkurat denne deilige behandlingen, utført av vertinnen selv.
Og om bruden selv deler videre, eller inviterer sine gjester til å like Opstad Gjestegårds facebookside, ja da kan hun kanskje være vinneren.

I mitt nye store avslappende rom med mye lys, duftlys, rolig musikk, varme hender, Decleorprodukter, og oppløsende massasje, ja da er du som ny nå du er ferdig, og ikke planlegg for mye etter en slik behandling er mitt beste råd.
Du blir trøtt.




Og for å vinne denne, da må du gjøre som følger :

Les her :

Vi ønsker oss flere nye LIKERE av facebooksiden vår, og har en avslappende ny give away til 1 heldig vinner når vi når målet på 1100 nye LIKERE !

Idag har vi 856 personer, målet nå er 1100 tilsammen.

Er du følger av siden vår, inviter deres venner på facebook til å like oss, og DEL videre, da er DU også med i trekningen.




HVA er premien !

Opstad GårdsSPA Luksushudpleie 90 min til en verdi av kr 1050,-

Inkluderer :
-Ryggmassasje
-Full ansiktsbehandling
-Farging av vipper og bryn og forming
-Ansiktsmassasje
-Maske
-Full arm og håndmassasje
-Ro og hvil
-Forfriskninger




Vinnerens navn offentliggjøres her inne når vi når målet vårt !


Om du skulle være interessert i en time utenom tilbyr jeg:

-Hudpleie
-Nu Skinbehandling
-Permanent Makeuptato med Long Time Liner

Spesialpris:
Eyeliner oppe og nede inkl 1 etterfylling av farge innen 3 mnd nå KUN kr 3000,- (3500,-)

Her er et bilde av meg med nytatoverte bryn, eyeliner og munn !


Se hvor mye eyelinertatoveringen fremhever øynene mine, fargene jeg bruker er enten sort, eller sortbrun avhengig av dine farger.
Det eneste jeg bruker av sminke nå er mascara, og litt gloss.

Fargen tatoveres inn i vippene og former en perfekt bue oppe og nede.

Du klarer ikke å åpne øyet ditt når jeg holder på, jeg har et fast grep.

Jeg benytter også 3 forskjellige bedøvelser underveis i behandlingen, og bruker god tid.


En enklere hvedag, ja HVEM ønsker vel ikke det ?

Salg av Bare Minerals startpakke Mineralpudder kr 695,-

Dette blir spennende dere, HVEM vinner Luksushudpleien ?

Hilsen Lenamor i farta !

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar