tirsdag 5. november 2013

Adhd dag, karameller,brukthandel, og bare litt generelt !

Jeg er jo "så velsignet" med å ha fått diagnosen ADHD som 39 åring, og selvsagt med en liten karlson på taket motor på ryggen, får jeg gjort kanskje litt ekstra mye i perioder av enten en dag, eller over tid.

Nå har jeg ryddet og sortert det første rommet i brukthandelen og her ser dere litt hvordan det ser ut så langt !
I første omgang blir det butikk i 1.etasje, og om dette blir populært, opner vi opp i 2.etasje også etter hvert. Er det ikke bare flott med flere og flere planer ?
Nei sier mannen min HVER gang hahahahahaha !
Huff ja jeg skjønner fint hva han mener, men ting ordner seg ikke selv på Opstad nei.

Jeg skal lage en fin krans og henge på døren, og ha girlander med lyslenker rundt døren.
Benken skal fylles opp med lyslykter, granbar og mer til.

Husker dere jeg skrev om fudge og karameller, ohj DET var verdens "koseligste men verste work out ever" har aldri vært så støl i rompa etter å ha stått rett opp og ned i 3 timer og rørt og rørt og rørt hahahahaha.............

Anbefaler å lage vaniljefudge med baylis dere, nam.

Karamellen hadde jeg ikke tid til å vente på lengre, for med ADHD er ikke tålmodighet min sterkeste side hihihi.
Jeg hev oppi litt vaniljesukker og sirup og voila, VERDENS BESTE KARAMELLER :)

Liker veldig godt å lage mat til våre gjester her på gjestegården, her finner dere det jordnære, enkle og vennlige vertskapet.
Matoppskrifter eller å lage mat har jeg lært mye fra min flinke mamma, som også kommer og hjelper til om det er behov, reneste familiebedriften dette her.

Er det andre der ute som har Adhd ? vi har fått en "gave" vi med masse pågangsmot og ideer hahahaha, jeg kan ikke leve uten og iblandt ikke med :(

Stabburet til nissen på bildet under, Opstad i tåkedis !

 
Nå får jeg komme meg ut og fortsette prosjektet, men først litt eggerøre og brød, litt luksus får en hardt arbeidene kvinne unne seg på Opstad der livet går unna i 110 ;)

Ha det fint, hilsen Lenamor i farta !

Om du vil lese mere om hva vi driver med utenom her sjekk ut hjemmesiden vår www.opstadgjestegard.no

God lesning videre !



 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar