torsdag 7. november 2013

Nissen flytter inn, julepynting,karameller og vasking !




Å hei som det går unna her iblant, vel å merke de dagene en har fulladet batteri og klarer å få unna ting som man vet man må få gjort, og som tar litt tid å få på plass.
Startet dagen med å vaske i skapet, long time comming, men ikke prioritert, herlig å være ferdig med det ja ;)

Skulle egentlig ikke tro at jeg ville ha ork eller lyst til noe i dag etter en lang dag til Oslo med henger på IKEA, Stoff & Stil, Home & Cottage, Fretex, og IKEA igjen, for deretter dra til Jessheim for hamburger, så hjemover, begge veier sprengning :(
På tur med May-Elin selveste Gårdsjenta på Imset Gård, gikk praten i 100, og vi hadde fulladede batterier begge to hahahaha....................koselig jentetur, reprise er allerede planlagt.

Vel i dag våknet jeg opp til snø og julefølelsen, og da tenkte jeg at pytt pytt, vi setter i gang med juleforberedelser vi.
Les at vi jeg er ikke helt gal, vel ikke ennå, men som gjestegård kommer det jo nå fremover både forventningsfulle julebords gjester og selveste julemessen vår allerede denne måneden.

Og er det en ting denne damen her IKKE LIKER, så er det å ha dårlig tid !
Nå har husene fått girlandere og krans på døren, vel alle er ikke ferdige ennå da, den siste kransen skal lages i desember på Balkegård i godt lag med kranseglade damer, det blir koselig.

Nissen kom slentrende over tunet i dag, og ble veldig glad da han fikk sette seg ned for en grøtbolle på stabburet.

Gøy med jul, liker det, og liker veldig godt å pynte til jul fra 1. desember, og ta opp litt og litt ettersom dagene går.


Nå gleder jeg meg til å fylle huset med temakveld 14. november, det er ledige plasser om du har lyst til å være med, gratis inngang, og så fremover masse god hjemmelaget julemat og julemusikk med god stemning. Elsker å lage julemat og SAUS !

Jeg klarte endelig å putte fudgen og karamellene over på fine glass i dag, om du synes de ser gode ut, har du helt rett :) nam nam..............................må lage flere !
Nye smaker på prøves ut.

Jeg har jo bare vært vertinne her siden juni 2012, og det er jo helt utrolig hvor god respons vi har fått allerede, neste år er "bitte litte granne småtravel.no


Nå kjenner jeg at batteriet mitt trenger en ladning, det betyr en cowboystrekk, og dessverre ikke i hengekøya mi :( elsker den hengekøya, smask...............
See you next year tenker jeg, hengekøya altså hahahaha.....................håper da du blir med litt videre i hvert fall hihihi !

Her er litt ny kunst å titte på nedenfor, gøy å male, liker du det ?
Kunne fint tenkt meg å arranger maling & vinkveld på Opstad etter hvert, hva tror du ?
Hilsen Lenamor

P.S setter stor pris på en kommentar fra dere, da vet jeg litt mer om hva dere synes om "dagboken" min ;) og innleggene.

Blogg er jo som en dagbok, for alle som har lyst å lese hihih.............


Adios fra Vang !

2 kommentarer:

  1. her var batteriene også på topp i går, dro på og grunna ferdig rommet til sent på kveld ;) var en morsom tur! og mye fint ble med hjem :)

    så fint at nissen har funnet sin plass da, veldig koselige der :) herlig med litt julepynt og stemning :)

    er det nederste bildet nytt? det var veldig fint :)

    SvarSlett
  2. Hahaha, ja det var mye energi i går :)
    Flink du som maler og holder på, det blir fint nå tenker jeg, og med alle de nye kontormøblene blir dette et flott hjemmekontor.
    Ja han er storfornøyd med den nye heimen sin, gøy å pynte litt.
    De to nederste er nye, det med fugler er rett og slett min favoritt serviett og decopagelim.
    Takk for ros, det nederste er HELT UTEN UGLER, tro den du ;)
    Hilsen Lenamor

    SvarSlett