fredag 8. november 2013

Møt søtnosene våre, og se på det nye gjesterommet !

Ikke en eneste gang i livet hadde jeg trodd at katt ville bli mitt favorittdyr før nå, men etter å ha flyttet på gård er katt det ultimate husdyr har jeg innsett.
 Vi har sjefskatten Loke som er en STOR brumlekatt og går rundt som en tiger, han vil gjerne fremstå som skrekken selv, men klarer liksom ikke helt å holde seg unna gjester og oss for kos, han er den første katten vi fikk etter at vi flyttet hit.










Så fikk vi Nuffelure, det er bare et kallenavn, vi blir ikke enige på hva hun skal hete.
Dette er verdens mest kosete katt by faaaar................
Hun har bodd her i 1 måned, og har blitt en herlig lita frøken som prater høl i hode på oss, og vil helst ligge på fanget HELE DAGEN om det var mulig !

Og så skjønner dere, får vi det aller nyeste tilskuddet i familien i dag, en 15 uker gammel jentepus.
Dette ble avklart i dag, da jeg fant henne på Finn.no og ringte og snakket med eieren. Hun hadde fått flere mailer, men da hun hørte at vi var interessert, falt valget hennes på oss :) glaaaaaaaaaaaaad.
Så vi skal hente henne i dag håper jeg at vi rekker, om ikke i morgen :)
Her er hun, vakker ikke sant ?

Så da har vi 3 amigos på farmen, og hønene har fine voktere for hønsehauken og reven ?






                     Jeg gikk litt bort fra lista mi i dag jeg ;)
Og strøk gardiner i stua, ommøblerte på gjesterommet, slik at jeg kan sitte og se utover for litt avbrekk på dataen, og fikk satt inn en ny gjesteseng.
Nå skal isjiasnerven i hver bakdel får hvile litt til i morgen, for jeg ommøblerte i stua i går, og flyttet et skap som sikkert veide 150 kilo puhhhh...............og det lille på bildet ved gardinene. Er så jæ.........sta vet du, og skal helst klare selv.
Da lider vi litt etterpå, selv om a mor er sterk som en okse hahahaha....................

Nå har jeg passert 700 sidevisninger allerede, helt utrolig ! hilsen glad Lena


Nå er det helg, og da skal jeg slappe av, tro det eller ei hihihi...............................hilsen Duracell kaninen med litt dårlig batteri akkurat nå, tar den cowboystrekken nå jeg dere zzzzzzzz.......

                        Lokes favorittstol !  

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar