lørdag 16. november 2013

Lørdagspusling med Matthias

Å hei som det går unna når man våkner opp fresh ehhhh.............etter dusj ja, og setter i gang med å ommøblere soverommet, for det er faktisk det ENESTE som duger om man skal gjøre det ordentlig !

Huff a mei, der fant jeg mange varianter av velfødde hybelkaniner du ;)

Men i dag fikk jeg endelig opp magebelter til gardinene, det blir liksom litt finere med en gang de kan holde gardinene på plass ikke sant ?

Og hei, man stopper da ikke med ommøblering om man først er i siget vel ?

Så da bar det videre til stua vi har oppe i 2. etasje, der satte jeg inn en IKEA bokhylle, flyttet sofaen under vinduet, vasket vinduer, og tok ned gardiner for en vask :)

Det er ikke mye som skal til for å få en liten forandring, for forandring fryder i hvert fall meg, og det måtte jeg si til min kjære da han begynte å "blande" seg inn i hva jeg holdt på med hahahaha................jeg påpekte hei, det lille her, gjør en slite skrott glad og fornøyd, og er jeg glad og fornøyd, da er alt såååååå mye bedre hihihihih...................ja ja jeg vet, jeg liker nok å få Vilja mi !
Men herregud, det jo bare møbler jo :)

Ble så fint atte.

Jo lille Minipusekatt fikk sin første tur ut i dag for sikkert første gang i livet sitt, og det var helt hysterisk morsomt å se henne løpe i racerfart frem og tilbake, frem og tilbake, hele tiden i nærheten av a mor :) lille søtnos

Nå er jeg på jakt etter den siste kattungen i flokken, en liten hvit og gul en :)

DA HAR JEG LOVET MIN MANN, at det er nok :)
Jeg vil jo ikke for harde møkka bli sett på som der er hun kattedama hahahahaha..skrulla på Opstad hihihihih.....................men det er jo ikke helt bort i natta heller da, kattedame og skrulle hahahahaha, selvironi kommer man alltid laaaaaaaaaant med i livet !

Jeg har jo fått en liten crush på Bjarte i Radioresepsjonen, han har en dialekt og stemme som blir som smør i hodet mitt, ahhhhhhhhhhhhhhhhhh..............så jeg tenkte jeg skulle sende Matthias på Bjartedialekt kurs nå hahahaha................en bitteliten digresjon på avveie her !

Å høre på Radioresepsjonen, mens man sitter og skriver på pc var min manns hverdagsromantiske gave til meg i dag :) elsker den mannen, ja min mann altså :)

Så nå sitter jeg her og skriver i dagboka mi, og hører på Bjartemann :) LYKKE

Og har ganske fin utsikt da ikke sant ?





Ellers håper jeg huset blir værenes her på Opstad, men om det skulle finne på å lette p.g.a VELDIG mye vind, må det bli Mexico, har lyst på taco,burritos og Mojito i dag mmmmmmmmmmmmmm.........

Så vi får se hva det blir til middag i dag hihihihih.................bare ikke lutefisk oppe i nord så er nok det meste ok for meg :)

Snek meg til en ministrekk i ny oppredd seng isted, og ahhhhhhhhhhh......godt, 5 minutter var nok :)

Og mens Martin har kompis på besøk, spurte de pent om film, popcorn og godis, og selvsagt det er jo lørdag !

Joooooo...............Matthias har jammen meg hentet benkeoppvask maskinen fra festfjøset over i hovedhuset, og det skal jeg si var godt, nå kan vi slippe å gå over dit for å steame tallerkener :)

Så lørdagens små gleder, mye vind, koselig pusledag, livets første luftetur, og litt ommøblering oppsummerer vel denne dagen :)

Kos deg videre, jeg lover at det skal jeg i hvert fall, og venter spent på hva vi ender opp med til meddan i dag ;)

Tjallabais over og ut, med et oink oink !

 LENA :)


2 kommentarer:

  1. hei hei, skal bare sjekke om kommentarfeltet faktisk VIRKER hahahahaha ;)
    Hilsen meg selv !

    SvarSlett
  2. Så flott at kundekvelden gikk bra! :D De lyktene var jo knallfine :)

    Skulle ha steam-maskin her i helga også, 10 oppvaskmaskiner ble kjørt :P slik er det, når man blir mange i huset :)

    Deilig å ommøblere og kose seg litt med det da :) føles jo som at man får "nytt" hus :)

    SvarSlett